1/18/2013

wystawa w Meskalu

Nadszedł dla mnie bardzo ważny moment. Zdecydowałam się pierwszy raz wyjść z moimi zdjęciami poza ramy internetu i pokazać je prawdziwym ludziom, na prawdziwym papierze, wiszące na prawdziwych gwoździach, wbitych w prawdziwą ścianę.To duży przełom dla mnie, i chyba najfajniejsze rozpoczęcie roku 2013 jakie mogłam sobie wybrać.
Na wystawie w poznańskim Meskalu pokażę owoce mojej współpracy z niezależnym teatrem Automaton, oraz autorski cykl Formy. Za przygotowanie całej wystawy bardzo dziękuję właścicielowi Meskala - Filipowi Górnikowi, oraz menedżerce artystycznej Meskala - Martynie Badurze.


Wernisaż wystawy odbył się 13 stycznia (wcale nie pechowego trzynastego!), a cała wystawa będzie trwała miesiąc. Jeśli zabłądzicie gdzieś w okolice ulicy Nowowiejskiego, lub Młyńskiej w pewien mroźny zimowy wieczór, zapraszam do obejrzenia moich zdjęć;)

Relacja z wernisażu: Marcin Pflanz

http://www.facebook.com/events/410537515692498/413996458679937/?ref=notif&notif_t=plan_mall_activity